Kámen Zbraslav

Refresh pro dodavatele stavebních materiálů

Společnost Kámen Zbraslav je jedním z největších producentů přírodního drceného a těženého kameniva v ČR a zákazníci u ní pořídí materiál pro celou stavbu. Kámen, písek i beton.

Refresh web stránek

Původní webové stránky z roku 2009 potřebovaly změnu. Nejen z hlediska designu, ale také celkové modernizace webu a jeho efektivity. Největším problémem bylo velké množství nezrealizovaných poptávek od maloodběratelů. Práci ztěžovalo také množství e-mailů s nejasnými požadavky.

1. Na web jsme doplnili informace, které uživatelům chyběly

Přehledný seznam kamenolomů, pískoven a betonáren

Lepší vysvětlení toho, jaké jsou možnosti dopravy betonu. 3D animace aut s podrobnými rozměry pro usnadnění výběru dopravy.

2. Doplnili jsme formulář pro nezávaznou poptávku kamene, písku i betonu

Ve formuláři vedeme zákazníka k tomu, aby vyplnil vše, co potřebuje, a to v takovém formátu, jaký vyhovuje společnosti Kámen Zbraslav. Díky knihovně React.js je průchod formulářem plynulý a není nutné znovu načítat stránky.

3. Vytvořili jsme jednoduchý systém pro správu poptávek

Doposud se poptávky od maloodběratelů zpracovávaly přes e-mail, což bylo nepohodlné a nepřehledné. Nyní se všechny poptávky automaticky posílají do administrace, kde je lze jednoduše třídit a vytvářet jim cenové nabídky. Dopravu objednávek k zákazníkům řídí dispečink, čímž se dodávání materiálu maximálně zefektivnilo.

Oprášili jsme starou značku

Původní vizuální identita firmy byla zpracována v grafickém manuálu z 90. let. V tom chybělo například digitální firemní písmo, nově jsme museli nadefinovat také RGB a CMYKové hodnoty barev.

Facelift loga a barev

Použili jsme nové písmo pro logo i titulky. Starší a špatně čitelné písmo Beton nahradilo moderní písmo Metronic. To se nyní používá v patkových řezech pro titulky a v bezpatkových pro texty a další obsah. Kodifikovali jsme barvy RGB pro web, CMYK a Pantone pro tisk a RAL pro další použití.

Redesignovali jsme většinu tiskovin a dalších prvků značky
Nový kabátek dostaly zejména firemní oděvy, ceníky či merkantilní tiskoviny

Navrhli jsme vizuální motiv nejen pro vozový park

Manuál značky

Potřebujete kámen, písek nebo beton?
https://kamenzbraslav.cz/